Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

σου αρέσει η Αθήνα?

Μένω στην Αθήνα τα τελευταία 13 χρόνια από το 1ο έτος της σχολής μου. Σε αντίθεση με όσα λένε πολλοί εμένα μου αρέσει η Αθήνα. Μπορείς να κάνεις πολλά, θέατρο, μουσικές σκηνές .

Μπορείς να απολαύσεις ένα ήρεμο πρωινό κυριακάτικο καφέ στα σοκάκια της πλάκας ή νυχτερινές διαδρομές με αυτοκίνητο στους δρόμους της. Βέβαια δεν είναι η τέλεια πόλη, όπως κάθε μεγάλη πόλη έχει και τα αρνητικά της, κίνηση, καυσαέριο, σκουπίδια, αποξένωση αλλά νομίζω όχι σε μεγάλο βαθμό το τελευταίο. Ακόμη θα βρεις άγνωστους ανθρώπους που θα σε βοηθήσουν ή θα σου πουν μια καλημέρα. Δεν ξέρω τι άλλο να προσθέσω, έχω στο μυαλό μου νύχτα Κυριακής προς ξημέρωμα Δευτέρας που επέστρεφα σπίτι και χάζευα έξω από το παράθυρο του ταξί την ηρεμία και τη ομορφιά της τη νύχτα.........

Kατερίνα, 31 ετών, marketing associate

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου